Zápis do 1. ročníků pro školní rok 2021/2022 bude probíhat v dubnu 2021.
Termín, forma a organizace zápisu budou ještě upřesněny.
V ZŠ Sídliště podáte žádost o přijetí k základnímu vzdělávání a škola Vám vydá rozhodnutí.
Formulář žádosti o přijetí je ke stažení níže a také na stránkách Města Vlašim.
Bude také v papírové podobě k vyzvednutí v budově školy.
Rozhodnutí o přijetí Vám bude zasíláno e-mailem nebo bude upřesněn event. jiný způsob.
Podání žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání
Podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, je možné doručit žádost následujícími způsoby:
Součástí žádosti je doložení rodných listů (stačí jejich doložení prostou kopií dálkovým způsobem). Zastupuje-li dítě jiná osoba než jeho zákonný zástupce, je zároveň podstatné, aby doložila své oprávnění dítě zastupovat.
Školská poradenská zařízení by měla zajistit nejnutnější služby v souvislosti s žádostmi o odklad povinné školní docházky.
Podání žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání - upřesnění
Pro zákonné zástupce, kteří nevyužijí možnost podání žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání e-mailem, datovou schránkou nebo poštou (- viz webové stránky školy), budou formuláře připraveny k osobnímu vyzvednutí ve vestibulu školy - (dny a čas budou upřesněny). Řádně vyplněný formulář zde můžete také přímo odevzdat do připravené schránky.
Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání budou připravena k vyzvednutí od - (datum bude upřesněno). V případě přetrvávajících omezení bude možné rozhodnutí vyzvednout v PO a ST od 08:00 do 11:00 hodin v kanceláři školy.
vedení ZŠ Sídliště Vlašim
Formulář k zápisu pro školní rok 2021/2022 ke stažení:
Zápis_21_22_formulář.docx (15062)