AJ Sechovcová

29.03.2020 10:15

Reaguji na dotazy rodičů této skupiny - zadané úkoly jsou na období až do konce dubna,proto jsem zadala následující úkoly. Je tady jednoduchý důvod - někteří žáci jsou rychlejší v plnění úkolů, tak, aby nemuseli čekat.Úkoly v PS děti doplní do sešitu a nemusí mi nic posílat, cvičení z učebnice /gramatická/ si napíší do školního sešitu, protože do učebnice se psát nesmí. V učebnici jsou články,která si mohou žáci číst. Další úkol,který jsem zadala je projekt - My favourite animals - za každou lekcí máme tyto projekty, tento projekt chci,aby mi děti posílaly na mail,který jsem již napsala, funguje,děti z jíných tříd mi posílají tyto projekty. Dále jsem tam dala úkol přečíst povídky a napsat 20 až 30 vět. Zvonu opakuje není to práce na týden, ale tyto úkoly jsem dala na dobu do konce dubna. Povídky si mají děti přečíst, přeložit a napsat o čem povídka byla a ted proč 20 až 30 vět, z jednoho prostého důvodu, když napíši, jen 10 vět, tak někteří nenapíší ani těch 10 jednoduchých vět, je to moje zkušenost z totou skupinou, zadám úkol a z celkového počtu 19 žáků, mi přinese domácí úkol 5 dětí. Domácí příprava některých žáků je nedostatečná nebo lépe řečeno žádná, z domácích úkolů pak píší testy, pokud neudělají domácí ukoly, nemohou napsat ani test. Ted je čas na opakování. Vracím se k povídkám,po přečtení,přeložení /každý má slovník/, chci, aby napsali co četli a tyto obsahy mi poslali. Nejen,že si obohatí slovní zásobu, ale i gramatické jevy. Mailová adresa je uvedena v předchozím příspěvku, je fungující a děti z ostatních tříd již posílají úkoly. V domácím sešitě mají překladové věty, takmohou si je znovu překládat, slovíčka si mohou také opakovat a napsala jsem tam odkazy na web stránky,kde si děti mohou procvičovat gramatiku, gramtiiku mají napsanou ve školním sešitě a vysvětlenou. Není potřeba pomoc rodičů, nechci nic co bychom nedělali při hodinách.