Angličtina

04.11.2020 19:00

Hello! Opět se hlásím s angličtinou :-) 

V učebnici na str. 9 jsme seřadili obrázky a přiřadili jsme, které výrazy patří k jednotlivým částem příběhu. Přehráli jsme si nahrávku a poslouchali - děti ukazovaly, který obrázek je právě přehráván - opakování pozdravů (Hello/Goodbye) a jednoduchých frází (Come in).

Nový pozdrav: Good morning! - učebnice str. 10 - prošli jsme si všechny rámečky (Koho děti vidí? Co dělá maminka? Co říkají postavy na obrázcích? Kdo je na židli? Co se stalo? ... atd.) - pak jsme si pustili nahrávku a celý příběh poslouchali. V pracovním sešitě na str. 7 přiřaďte, které obrázky k sobě patří (spojte čarou) a děti říkají, koho zdraví (jaké jméno by bylo v bublince).

V pracovním sešitě na str. 59 - vystřihnout Happy House (stříhat po přerušované čáře, především u dveří domu - musí zůstat otevírací) - vložit do obálky, mohou si vybarvit + poslouchat a ukazovat The Happy House Song (na webu). 

Samozřejmě můžete i nadále procvičovat a hrát si hry s kartičkami (bingo, pexeso...) ;)

Opatrujte se, těším se snad brzy naviděnou!

Mgr. Eva Leblová

PS: V pracovním sešitě na str. 9 s dětmi udělat poslední aktivitu této lekce - nalepit do obrázků nálepky postaviček (uprostřed PS je dvojlist s nálepkami) - děti musí určit, komu patří postel na obrázku a nalepit správnou postavičku (1. obrázek patří Polly). Obrázky si mohou děti vybarvit ;)

 

PS2: Pokud byste chtěli s dětmi procvičovat i poslechová cvičení, sdílím odkaz ke stažení CD s nahrávkami: elt.oup.com/student/happyhouse/audio?cc=cz&selLanguage=cs - první link (Happy House Level 1 New Edition Class CD 1) - přeji pěkný víkend!